BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Spaudos komentarai arba tai kas nematoma spaudoje

Šiame įraše pateikiame keletą komentarų, reaguodami į paskutinių dienų žiniasklaidoje pasirodžiusius straipsnius. Dalies flyLAL pateikiamų komentarų spauda nesiteikia paminėti, todėl mes viešiname juos čia ir papasakojame Jums dar daugiau. Na, o vertinimus paliekame Jums.

Verslo žinios savo straipsnyje
01.20 “Bankrutuoja „flyLAL“, bet ne schema”
Manau, niekam nepaslaptis, iš ko sudarytos bankų grupės Bankas/Lizingas/Gyvybės draudimas/Investicijų valdymas ir t.t. ir pan. Kažkodėl tokios schemos niekam nekelia susidomėjimo. Veiklos skaidymas yra įprastas dalykas ne tik aviacijos versle, bet ir daugely stambių industrijų, tai daroma, kad efektyviau vykdyti veiklą, išskaidyti kaštų centrus, palengvinti valdymą ir sukurti finansavimo galimybes. Pažiurėkite į avialinijų struktūras užsienyje. SAS Group - SAS ground services, SAS technical services, SAS cargo ir t.t.; Lufthansa - Passenger Airlines, Lufthansa Cargo, Lufthansa Technik, Lufthansa Systems, LSG Lufthansa Service Holding. ir t.t. Ne kartą esame oficialiai pareiškę, kad neprieštaraujame veiklos tyrimams, kuriais politikuodami mojuoja politikai. Kad tik šie tyrimai neišaiškintų jų neveiklumo ir trumparegiškumo.

Delfi.lt
01.20 “Po veiklos sustabdymo „flyLAL“ pardavė bilietų už 6 mln. Lt”
Pavadinimas sako, kad sustabdžius veiklą buvo pardavinėjami bilietai. Iki paskutinio momento nebuvo aišku apie aviakompanijos likimą. Po veiklos sustabdymo nebuvo parduotas nei vienas bilietas, neveikė rezervacinė sistema, per kurią daromi kelionių agenturų bilietų rezervavimai, taip pat ir flylal.com puslapis.


Lietuvos rytas
01.20 Liūdna paskutinė „flyLAL“ pamoka naiviam keliautojui (video) (126)
Šis straipsnis kaltina naivius klientus ir avialinijas. Šioje vietoje mano ir daugelio komentuotojų nuomonės sutapo. Tikrai nelabai suprantame kuo čia kalti keleiviai ir jie tikrai negali įvertinti kuri aviakompanija šiais laikais išgyvens, o kuri ne. flyLAL iki paskutinio momento dirbo, kad būtų įgyvendinti įsipareigojimai klientams ir surasta išeitis. Partnerystė su SAS buvo vienas iš valstybei pasiūlytų dalykų. Ir tai nebuvo “orinis pasiūlymas, o per 3 mėn. nuo rugsėjo paruošta sutartis, laukianti parašų ir su užsienio konsultantais parengtas verslo planas. Su šiais dokumentais buvo pateiktas ir prašymas garantuoti banko paskolą mainais už akcijas valstybei, šis pasiūlymas buvo atmestas ir palydėtas sąskaitų areštais ir grasinimais iš Vilniaus oro uosto (vietoj realaus dialogo spaudoje, kiekvieną savaitę skaitėme apie naujojo elektrotraukinio į oro uostą sėkmę). Vėliau atsiradę Šveicarai “be pinigų” nepaliko kitos išeities kaip skelbti veiklos stabdymą ir ruošti dokumentus bankroto bylos iškėlimui.

Respublika
01.20 dienos straipsniai
Net ir komentuoti nesinori, manau paskaitę suprasite.

Delfi.lt
01.20 buvo pasirodžiusi informacija, kad flylal.com domenas priklauso flyLAL Group Services. Tuo pačiu http://flylal.tk rašo, kad jeigu domenas priklauso kitai įmonei, tai galbūt galima kitos įmonės prašyti kompensacijų.

Pabandysime pakomentuoti abu šiuos straipsnius. Domeno priklausymas/registravimas neturi jokios sąsajos su įsipareigojimais keleiviams. O dėl spekuliacijų, susijusių su tuo, kad domenas registruotas grupės įmonės vardu, čia nėra nieko neįprasto. Visa grupė naudojasi ta pačia domenų šeima. Dėl įdomumo galite patikrinti ir kitų įmonių, pvz. kad ir delfi.lt registravimą adresu http://domains.whois.com

Lietuvos rytas
01.21 Nėščios stiuardesės ieško teisybės
Pakomentuosime, nes Lietuvos rytas neįdėjo pilno išaiškinimo… Orlaivio palydovų darbo užmokestis susideda iš dviejų dalių: fiksuotas atlyginimas ir kintama dalis, kuri mokama už skrydžio valandas, atidirbtas per mėnesį. Darbuotojoms, pateikus pažymas apie nėštumą, bendrovė privalo jas atleisti nuo skraidymo. Tokiais atvejais pagal orlaivio palydovų pareiginius nuostatus yra numatyti kiti darbai. Oro bendrovė neperkėlinėja orlaivio palydovių į kitas pareigas, nes turi galimybę suteikti darbą, nesusijusį su skrydžiais, bet numatytą pagal jų pareigas.
Pagal dabartinius įstatymus, motinystės pašalpos dydis priklauso nuo atlyginimo, kuris buvo mokamas ne vėliau kaip 9 mėnesiai iki gimdymo atostogų pradžios (skaičiuojamas 3 mėnesių atlyginimo vidurkis). Taigi, orlaivių palydovės, kaip ir bet kuris kitas darbuotojas, gauna praeito laikotarpio pagrindu apskaičiuotas pašalpas iš Sodros.
Teigiamai vertiname šį kreipimasį į teismą. Ir, manau, sudarėme pakankamai geras sąlygas savo darbuotojoms.  Atlyginimo pakėlimas prieš išleidžiant į motinystės atostogas, kurio galbūt noretų orlaivių palydovės, tikrai būtų pačios Sodros traktuojamas kaip nusikalstama veika.

Respublika
01.21 Pelningas “flyLAL” bankrotas
Straipsnis necituoja pašnekovo, nors skaitytojui turbūt aišku, kad tai buvęs Vilniaus oro uosto vadovas p. Ivanauskas. Paprastai, pateikiant tokius pareiškimus, būtų gerai žinoti jų šaltinį. Paties straipsnio nekomentuosime, nes apie tai jau daug šnekėta. Bet kokius su tuo susijusius tyrimus mes palaikome ir atvirai atsakysime į visus tiesioginius klausimus. Kažin ar tyrimus palaiko bevardžiai aviacijos “ekspertai”?

15min
01.21 “flyLAL” personalą gniuždo nežinia
Straipsnyje nepateiktas objektyvus ir pilnas flyLAL atsakymas ir komentaras.
Sustabdžius “flyLAL - Lithuanian Airlines” veiklą daugumai darbuotojų yra paskelbtos prastovos. Dirba vadovai, sekretoriatas ir darbuotojai, kurie yra atsakingi už klientų aptarnavimą, nes rūpestis klientais šiuo metu yra prioritetinis uždavinys: teikiame informaciją, konsultuojame, priimame pretenzijas, tariamės su partneriais - kitomis oro linijomis, kad būtų sudarytos sąlygos mūsų keleiviams skristi palankesniais tarifais.
Oro bendrovės vadovybė kategoriškai neigia klaidinančią informaciją, kad prieš paskelbiant apie veiklos sustabdymą, neva, buvo išmokėtos premijos administracijai - to nebuvo. Taip, su darbuotojais dar nėra galutinai atsiskaityta, tačiau tai bus padaryta artimiausiu metu. Vadovai labai atsakingai žiūri į atsiskaitymo su darbuotojais klausimą.
Šiuo metu “flyLAL” teisininkai ruošia dokumentus kreipimuisi į teismą dėl bankroto bylos, tačiau kol kas įmone yra atvira ir visiems galimiems pasiūlymams dėl tolesnės veiklos. Taigi, kaip ir įmonės, taip ir jos darbuotojų ateitis galutinai paaiškės kiek vėliau.
Taip pat galime patvirtinti, kad dalis “flyLAL - Lithuanian Airlines” orlaivių palydovų ir pilotų savo noru nutraukė sutartis su šia bendrove ir pradėjo dirbti kitoje įmonėje - UAB “flyLAL Charters”. “flyLAL Charters” dirba 30 buvusių “flyLAL - Lithuanian Airlines” orlaivių palydovų ir 20 buvusių “flyLAL - Lithuanian Airlines” pilotų.
“flyLAL - Lithuanian Airlines” vadovybė pabrežia, kad nėra ir negali būti jokio priešiško santykio su darbuotojais. Atvirkščiai - su jais nuolat bendraujama, aiškinama esama situacija ir prisiimami visi įsipareigojimai darbuotojams.
Sekmadienį “flyLAL - Lithuanian Airlines” generalinis direktorius buvo susitikęs su profsąjungos atstovais. Ir toliau bus bendraujama bei stengiamasi atsižvelgti į jų pageidavimus ir pasinaudoti jų turima patirtimi.

Laukiame šiek tiek daugiau objektyvumo iš spaudos arba bent jau mūsų oficialių komentarų pateikimo.

Blog'o lankytojų skaičius vakar perkopė 3500 lankytojų per dieną. Šio BLOG'o tikslas yra dalintis informacija - nesvarbu ar ji yra gera, ar bloga, o taip pat, suteikti maksimaliai įmanomą pagalbą flyLAL keleiviams.

flyLAL

Rodyk draugams

Komentarai (1,346)

  1. taip:

    Labai sutinku, kad ziniasklaida musyse su savo tendencingumu ir sensaciju ieskojimu yra dar labiau apgailetina, nei LR valdzios neveiklumas.

    Taciau idomu, kodel ministras nesutiko perimti bendroves? Dar klausimas- ar steigsite naujas avialinijas?
    Juk turite visas imanomas ir puikiausias salygas tam: atsiverusia nisha vietoj liudnai pagarsejusio "flylal" :), taip pat turite geras patalpas salia orouosto, taip pat is tos pacios liudnai pagarsejusios oro bendroves iseis minia aviacijos profesionalu, kuriuos galetumet pasikviesti pas save, turit know how kaip ir ka daryti, turit traininga, technyksus. Zodziu visas salygas isteigti naujas avialinijas :)
    Pasakykit kad svarstot tokia galimybe, ka?

  2. Vytautas.D:

    Būkim biedni bet teisingi- Vyriausybei siūlėt ne 100 proc. akcijų, bet 51. Jei garantija paskolai būtų tik FlyLAL akcijos, tai čia faktiškai grynas skolos perkėlimas.
    Vat jei kartu su FlyLAL sąvininkai sutiktų įkeisti ir BGS, Technics, Charters akcijas, gal būtų panašiau į sveiką pasiūlymą.
    Spėju ir SAS domina ne FlyLAL, o visas paketas (aptarnavimas, remontas ir pan.)…
    Ir dar- su privatizavimu tikrai ne viskas tvarkoj. Kitaip LAL nupirktu KLM arba SAS, o ne Žiemelis…

  3. Madagaskaras to Vytautas D.:

    Vytautai,

    Matosi protingas zmogus esi. As vat atsisedau ir paziirejau kokios oro linijos Europoje isgyveno budamos tik privacios - Virginai, EasyJet, Ryanair - viskas. Visos kitos - anksciau ar veliau uzsilenke arba lenkaisi. Kas gyvuoja - tik pelingos, kurios nesvaigsta apie konkurencija, o dirba ranka rankon su valstybe ir oro uostais. Nekalbu apie charterius. lal viska dare logiskai - ju viena beda tik buvo jie su valdzia nesutare. kodel? per agresyvus, per jauni, per ambicingi, nezinau, taciau rezultatas vienas - kuriama aviacijos industrija yra prie zlugimo ribos. Mes skaiciuojame svetimus pinigus, taciau paziurekime. Is triju baltijos valstybiu tik Lietuva sugebejo sukurti avia industrija, kurioje buvo civilizuotai sudeliotos visos grandys. Latviai - turi tik vezeja ir nieko daugiau, estai - is viso nieko neturi. Klausimas - kodel uzsilenke lala, del tycinio bankroto? Tada kyla dar vienas klausimas, kam ziemeliui reikejo tiek laukti ir dabar pasidaryti lietuvos priesu nr. 1. uzlenkiant imone dabar? Butu ramiai uzlenkes imone pries kelis metus ir viskas. Visi kalba apie krize, taciau siuo atveju krize niekis - esme tycinis bankrotas.

  4. Čipsi:

    Ei, rašykit lietuviškomis raidėmis. Čia gi ne elektroninis laiškas, visi lietuviškas raides mato be problemų. O tai rašot kaip pacanai kokie.

  5. TO Madagaskaras:

    Esmė politinė. Ankstesnė valdžia leido LAL'ui didnti skolas ir plauti turtą, t.y. buvo užmerkusi akis, žinoma ne už ačiū. TVOU buvo liepta tylėti. Kažkas už tą tylėjimą irgi savo dalį gaudavo. Po rinkimų atėjo kiti. Tarpininkų schema sušlubavo. Dabar visi atidengė kortas. Žiemelis tikrai neliko nuskriaustas nes žinojo kam ir kiek duoti, na dar ant duonos biškį pasiliko. Valstybė su kultūros sostine pavirto į gūdų kaimą. Keleiviams liko skylės nuo baronkų, kad žinotų už ką reikia balsuoti.

  6. Diana:

    kaip del skrydziu VILNIUS-FRANKFURTAS-FRANKFURTAS-SRI LANKA

  7. Viktorija:

    Tycinis bankrotas, neskaidri veikla visa gyvavimo laikotarpi, kysiai, vogimas ir t.t. Sie dalykai akivaizdus. Meluoja per krastus ir dar paskutinem minutem ziuri ka apgauti ir kaip nusimuilint. Visi blogi, tik ne "nuosirdusis" Flylal.

  8. Specas:

    to Diana: jei jūsų bilietas prasideda 874, Sri Lanka Airlines jūsų nepriims į reisą.

  9. Anonimas:

    Is there anybody speaking english? I would like to know why Swiss Capital Holding does not have paid for FLYal? Have they been in conatct with FLYal? Some newspaper are specualating about this….
    Please send me some info. Thank You! Best Regards. Journalist.

  10. Jonas:

    Jeigu šio straipsnio autorius teiksis atsakyt - liksiu dėkingas: Turiu bilietai su Virgin į JAV, pagal informaciją, kurią čia susirankiojau - mano bilietas turėtų būt atšauktas (net ir prasideda 874). Bet nuėjau į Virgin puslapį, suvedžiau duomenis, ir parašyta, jog skrydis viskas čiki, net davė vietą lėktuve pasirinkt.

    Tai kaip yra iš tikrųjų?

  11. Vytautas.D:

    Šiaip tai po paskutinių žinių apie LAL- ieškinį Vilniaus oro uostui, tenka konsatuot, kad greičiau veidas kreivas, o ne veidrodis.
    Nesakau, kad žurnalistai viską visad atspindi ir perpasakoja teisingai, tačiau priešų ieškojimas yra būdas pabėgt nuo atsakomybės.
    Tai jiems komentatoriai trukdo, tai žurnalistai, tai pilotai skolingi už mokymus prieš kelis metus.
    Šiaip tai pagal tokia logiką LAL turėtų paduot į teisma LOT, CSA, Finnair, Lufthansa ir t.t., nes visos kitos bendrovės skraidydamos iš Vilniaus neleidžia jiems būt monopolistais ir užsidirbti didesnių pelnų…
    Ką LAL ministrui gruodį siūlė? Uždraust skraidyt iš Kauno oro uosto (kad Ryanair keleivių neatiminėtų).
    Pridursiu trumpai. Yra JAV toks miestas Cincinnati. Jame dominuoja Delta. Tai iš ten betkur nuskrist kaunuoja 600-1000 USD. O šalia yra Dayton, kur yra konkurencija ir bilietai nuo 170 USD. Praktiškas pavyzdys kaip blogai monopolizmas vartotojui. O vežėjui, aišku, gerai..

  12. Diver:

    Pritariu Vytautui:
    Po paskutiniu sio vakaro ziniu ir 50 mln litu ieskinio VTOU-ui (kai pats flalas jiems skolingi realiu 20 mln), bijau, kad visas visas sitas "nukentejusiu keleiviu skaiciavimas ir tikslinimas", tik tam, kad dar ir is musu paprasytu kokiu 15mln..
    Juk dalis keleiviu (nuo 01.17) jau neisskrido, tad reiskia ir nesugris ir flalas negaus GARANTUOTU PAJAMU…
    Kazkodel juokas jau neima- viskas link to krypsta..

  13. TO Jonas:

    Greičiausiai, kapitalistai skraidins tuščias kėdes. Nebent LAL'as susitartų ir jiems apmokėtų iš anksto. Čia tau ne Europos socializmas, Jankiai pažįsta tik "žalius". Arba LAL'as perveda mūsų pinigus iš anksto į Virgin Atlantic arba uostom dūmą. Paliko mus brolau ant ledo, išdūrė kaip žalius agurkus.

  14. Mindaugas:

    To: Anonimas

    Swiss company, as expected, was just a proxy behind the real investors from the Middle East. The "real" investors appeared not so real when they realised they were sold something they didn't want hence the money didn't reach the FlyLAL pocket. I presume you know the rest of the story…

  15. Madagaskaras to Anonimas:

    Swiss Cap until the last minute was declaring that the money were transfered but due to banks fault they did not reach flylal. And know SC just disappeared.

  16. Arune:

    Keisti Flylal'o (ar Žia valdos bei kitų akcininkų) pasiteisinimai. Jei žiūrint iš verslo pusės, tai lyg ir viskas aišku- verslą išskaidė, perėmė know-how ir geriausius darbuotojus, pasiliko tai kas pelninga, o balastu reikia atsikratyti. Juk visa jų veikla tokia. Tik šį kartą pasirinko labai jautrią sritį, kuri yra labai vieša ir paliečia fizinius asmenis- t.y. mus, mūsų draugus, gimines- ir taip pasipiktinusiųjų tinklas pasidaro labai didelis. Rezultatas- neatsiliepinėjate net į draugų skambučius. Laukiu pinigų iki penktadienio.

  17. Irena M.:

    Gal galima suzinoti ar yra draudimo bendrove, kuri administruoja kompanija flylay? Kur galima suzinoti ir rasti issamia info. Aciu

  18. leopoldas:

    pasiulymas sio blogo autoriams - jeigu is tikro norite buti atviri ir pateikti objektyvia info, tai nepamirskite prie blog posto nurodyti autoriaus.
    kazkaip asmeniskiau gausis ir atviriau…

  19. TO CIPSI:

    ne pacanai, bet ir ne is LT kiti raso. Is ofisu, kur lietuviu kalbos raidem net nekviapia.

  20. Anonimas:

    FLY LAL, a Jums patiems nebloga dar nuo savo saldumo ir "nuosirdumo"? Neginu spaudos, bet jei ne ji, esu isitikines- tai butumet dar daugiau cirku prikrete! Kad jus kur velnias…

  21. Jokubas:

    Nors gal cia ne vieta apie tai diskutuoti.. maniau parasysiu.. Lietuvoje nera spaudos kuri normaliai nusviestu ivykius. Pats dirbdamas statybineje bendroveje ne karta esu gaves prasymus "paremti" spauda reklaminiais pinigais, jei ne kita savaite pasirodys negatyvus straipsnis apie kompanija.. Kuris laikrastis apie tai dris parasyti?.. Paskaiciau Respublikos cia cituojamus straipsnius ir atsiminiau tas istorijas. Jie neabejotini lyderiai verslo reketavimo.

  22. Gal turite ziniu del skrydzio Vilnius-Frankfurtas-Colombo?Pas mus tokia pat problema. Oficialiai nepatvirtinta, kad Srilankan Aero nutrauke sutarti, bet kitos info nera. Bandem susisiekti su Frankfurtu-ten rezervacijos nepatvirtino, is Colombo kol kas ziniu nera.

  23. Diana:

    TO VERA: pas mane irgi tie patys reisai, siandien skambinau i sri lanka, tai sako, kad pakolkas "no flights are restricted", tai sako, viskas CONFIRMED, viskas OK. Bet zinoma, kad jie nebepriime FLYLALO bilietu, cituoju: "Buvę AB "flyLAL-Lithuanian Airlines" klientai įstrigo tolimose šalyse. Oro bendrovei sustabdžius veiklą, šiems žmonėms patiems reikia rūpintis, kaip grįžti į Lietuvą. Kiek labiau pasisekė kelionių agentūrų klientams, rašo "Lietuvos rytas".
    Pastarosiomis dienomis kelionių agentūrų atstovai suka galvą, ką daryti su Šri Lankoje poilsiaujančiais lietuviais, kurių bilietai per Frankfurtą į Vilnių nebegalioja.

    Kelionių rengėjai tikina, kad jų klientai nuostolių nepatirs, – šią naštą prisiims agentūros. Vienintelis nepatogumas – dalį kelio turistai įveiks ne lėktuvu, o autobusu…." Skambinau paciam FLYLAL< tai jie sako, kad SRi Lanka Airlines nutrauke sutarti, rasykit pretenzija, per 2 menesius atsakysim, bet siais bilietais nebepasinaudosit… Frankfurte nedave man jokios info, sako, skambinkites savo avialinijoms, per kur pirkot… Visiskai niekas nebeaisku.. Dar parasiau tiesiai i Sri lankos avialinijas, gavau atsakyma, kad parasyti rezervacijos nr, tai laukiu… Taip ir n